سفارش تبلیغ
صبا ویژن






























پرواز پرستو

تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد ؟ ما به شما می گوییم که هر انگشت نشانه چیست و چطور انداختن انگشتر در انگشتان مختلف تفاوت می کند .

مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر
انگشت شست : نشان دهنده قدرت اراده در فرد است . این انگشت با خودِ درونی فرد در ارتباط است . وقتی به شما گفته می شود که در انگشت شستتان انگشتری بیندازید ، به دقت مراقب تغییراتی که در زندگیتان اتفاق می افتد باشید . این انگشتر قدرت اراده شما را تقویت خواهد کرد .

انگشت اشاره : نشان دهنده قدرت ، رهبری و جاه طلبی است . این انگشت نشان دهنده یک نوع قدرت خاص است . این مسئله به خصوص در قدیم الایام وقتی پادشاهان قدرتمند در انگشت اشاره خود انگشتر می انداختند بیشتر نمود دارد . در نتیجه ، انداختن انگشتر در این انگشت به شما در این زمینه کمک می کند .

انگشت وسط : نشان دهنده فردیت و هویت فرد است . این انگشت که در وسط قرار گرفته است نشاندهنده یک زندگی متعادل و متوزان است . انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند زندگی متعادلتری داشته باشید .

انگشت انگشتری انگشت چهارم : شماست . انگشت انگشتری دست چپ به قلب رابطه مستقیم دارد . به خاطر همین است که حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می شود . این انگشت همچنین نشاندهنده احساسات و خلاقیت در فرد است . انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما کمک می کند در زندگی خود خوشبین تر باشید .

انگشت کوچک : نشان دهنده همه چیز در روابط شماست . این انگشت نشاندهنده روابط ما با محیط بیرون می باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خودِ درونی ما اشاره دارد . این انگشت نشاندهنده رفتار ما با دیگران است . انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند روابط خود را تقویت کنید ، به خصوص درمورد ازدواج . به ارتقاء روابط کاری هم کمک می کند .

منبع=http://www.vefagh.co.ir

پرواز آرزوی صورت زیبا سیرت زیبا و انگشتری زیبا رو براتون داره


نوشته شده در دوشنبه 89/11/18ساعت 6:10 عصر توسط پرواز نظرات ( ) |


 Design By : Pichak